tisdag 23 oktober 2012

Snart är trion komplett...

Nuså ger jag, Mattias, mig in i leken igen!

För närvarande sitter jag vid Gate F66 på Arlanda och väntar på att flyget mot Australien (London) lyfter.

Jag har under de senaste dagarna får samma fråga oräkneliga gånger - "har du resfeber ännu?". Varje gång har jag frågat mig själv...vad är resfeber? :s Ja, hur det än är så antar jag att ja har det lite i alla fall. Efter att ha bott hemma hela livet så är de här uppenbarligen en stor grej. Aja, mitt största problem för närvarande är hur jag skall palla flyga helt ensamt i drygt 30 timmar, men det ska nog gå. Nervositeten börjar faktiskt smyga sig på så smått, samtidigt ser ja bara mer och mer fram emot det hela!



Men, men, nog om det...en lite rolig sak som uppkommit de senaste dagarna är att Sveriges Radio Gävleborg är intresserade av att göra ett reportage om oss och vår resa. Exakt hur det blir med det hela är ännu inte bestämt, men som jag förstod det lutar det eventuellt åt något slags följetong. Otroligt roligt tycker vi i alla fall! Med lite tur kanske vi kan bredda vår läskrets i samma veva :) Återkommer då vi vet mer!



Ja, det var allt för mig för närvarande. Återkommer eventuellt när jag är i Hong Kong. Nu skall jag strax borda planet.



Allt gott,

/Mattias







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar